Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ellis

Knøttespiller
Ble medlem: 24 aug 06
Innlegg: 48

Lagt til: 20 mai 12, 16:31

Det er helt riktig Erikk, vi er en klubb i krise. Jeg tror tilliten til klubben og dets styre er svekket i svært stor grad. Både i forhold til vurderinger gjort når man gjorde avtaler om ny stadion samt den mangelen på åpenhet rundt økonomi som har preget klubben de siste årene så har vi gått fra å være den klubben man bare ikke kan hate til en klubb man ikke bryr seg om. Da jeg har reist mye rundt i jobbærend har jeg ofte møtt på supportere av andre klubber som roser Fredrikstad FK og som egentlig syns det er greit om vi vinner, bare vi taper mot deres eget lag. Jeg følte meg stolt av å holde med laget. Det er denne følelsen som er svekket. Den lille klubben med det store hjertet og de gode supporterne har blitt til FK Rot! Ikke rart det høres ut som vi spiller på bortebane når vi møter Strømsgodset. Nei, ikke Vålerenga men Strømsgodset fra Drammen!

Jeg vet flere i administrasjonen leser innlegg på FFKsupporter.net. Kan man være så vennlig å gi mer informasjon? Hva er den økonomiske status for øyeblikket? Har man inngått avtaler som overhode ikke er bærekraftige og i tilfelle hva slags planer har man for å gjøre noe med disse? Man kan ikke gang på gang gå ut i avisen og i andre medier og fortelle folk at de skal møte opp og støtte laget når vi som supportere rundt neste hjørne møter nye negative overraskelser om spillersalg eller annet! 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f