Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

RG

A-lagspiller

Ble medlem: 13 mai 06
Innlegg: 521

Lagt til: 20 mai 12, 10:17

Hvorfor møter vi som publikum ikke opp på stadion nå om dagen?Jeg kan kun snakke for min egen del.

jeg var på alle hjemmekampene i fjor og alle årene før det, selv om jeg bor i Tønsberg, jeg har denne sesongen valgt og ta mange kamper på tv hjemme i sofaen. Jeg er lei av og betale masse penger for mangel på innsats fra spillere, mangel på god ledelse fra klubben sin side, masse rot med penger og krangling om ditt og datt.

Før var det spenning før en kamp og jeg gledet meg til og komme til Fredrikstad og treffe gode venner og se god fotball. Nå er masse av gløden borte, Jeg føler det er svikt fra mange ledd som får meg til og holde meg borte fra stadion. Det startet med Piiroja saken og etter dette har det bare "ballet" seg på.

Føler på meg at det blir veldig klisje og si at jeg skal møte opp i medgang og motgang når det er en differensial på 20-80 %. Det er synd det skal være sånn at jeg ikke velger og komme så masse i år på stadion pga uro, men det er og sviktende oppvisning fra spillere som får meg til og holde meg hjemme, det at gode spillere kommer til Fredrikstad og skal bare "jogge" rundt for lønna si og ikke vise kampglede WHAT SO EVER!!!

Det er også den kranglingen innad i plankehaugen som får meg til og ikke gidde komme, skylder ikke på noen i denne saken.

Jeg personlig synes Supras gjør en god jobb og dem skal ha credd for og prøve, men når dem hele tiden blir baksnakket og ledd av så synes jeg det blir på et nivå som tilhører barneskolen. dem legger også opp til det selv med og synge feks "vi elsker bare Fredrikstad og alkohol og kvinner". Jeg vet denne sangen trigger mange mennesker og får det til og bikke over. En klar og tydelig leder ville ikke tillat dette til og forekomme, plankehaugen er 2 grupperinger som ikke klarer og stå sammen, men skal vise hvem som er "best".

Når du har lest igjennom dette så tenker du, FAEN for en medgang supporter, javel så er jeg det da !!!

---------------------------

# Seriegull 1937 1938 1949 1951 1952 1954 1957 1960 1961
# Cupgull 1932 1935 1936 1938 1940 1950 1957 1961 1966 1984 2006

”Jeg kommenterer aldri dommerne og jeg gjør ikke noe unntak for den kødden der”.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f