Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 16 mai 12, 19:56

Alt i alt en grei kamp av guttane dette her, selv om Molde ikke akkurat trengte å hente ut sitt ypperste for å høste inn tre poeng.

Vi får ta med oss det positive i at vi viser endel bra spill og at unggutter som Berntsen, Momo og Strømsborg kan sette nitti (eller deromkring) nye minutter inn på erfaringskontoen.

Skulle gjerne sett at de hadde satt inn Rafn eller Standerholen på høyre kant i løpet av andre omgang, men jeg skjønner i og for seg også at de vil gi Halvorsen spilletid for å få ham i gang. Han har vist før at han kan prestere på dette nivået, og en veldig viktig oppgave for trenerteamer framover blir å få han på skinnene. Skal vi klare oss i tippeligaen er vi avhengig av at alle spillerne med tippeligaerfaring presterer!

Og - bra å se Horn på banen igjen! :)

Det mer negative er at avstanden opp til lag som vi må ta mål av oss til å holde bak oss allerede begynner å bli stor. Jeg er redd vi kan se langt etter Lillestrøm, Brann, Aalesund og Viking og at det er lag som Sandnes/Ulf og Sogndal vi må jakte på. Og de er allerede 6 poeng foran oss...

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f