Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 16 mai 12, 11:18
Endret: 16 mai 12, 11:25
Endret av: Plankekæll

Opprinnelig postet av Rafn

Ikke snåsamannen, men gode gamle Arild Abrahamsen. Han har hjulpet mang en fotballspiller som har gått med uforklarlige skader.

Så bra. Flott at det har funket for Jørgen Horn. Er han da 100% frisk?

Her er forøvrig litt hummer og kanari om Arild Abrahamsen fra et tilfeldig forum på nettet. 

Dette er en artikkel om fotballspilleren Linda Ørmen fra 2003 som brukte Abrahamsen.

Han har visst også "helbredet" både Gunn-Rita Dahle og Frode Johnsen.

"Mirakeldoktoren" Abrahamsen gir Marius Bakken krisehjelp.

Jeg vet ikke hva jeg skal mene om denne legen, men det som betyr noe for FFK er at Horn forhåpentligvis har blitt frisk igjen.
 

Men Jan, hva er egentlig ståa på Valencia? Har ikke hørt noe om hva slags skade han har. Jeg tipper lyskestrekk, men kan du fill us in?

Og Holm? Jeg fikk liksom ikke med meg at han skulle være skadet engang jeg. Trodde bare han var sjuk liksom. Han har jo vært borte i flere uker nå, så hva feiler det han?

Hva med Ramberg? Snart tilbake igjen?

Synd med Kevin Duré også. Virkelig synd. Han er ute resten av sesongen ikke sant?

Er forresten Ole Jørgen Halvorsen 100%? Det ser ut som han har pådratt seg gangsperre utpå banen, så jeg er bare nysgjerrig.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340