Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 11 mai 12, 15:18

Værste sitter som største eier i AS'et som en konsekvens av at avtaleverket ikke er bærekraftig og at as'et ikke har greid å gjøre opp for seg. Dermed er gjeld fra as'et og til Værste etterhvert konvertert til aksjekapital.

Ble det forresten ikke sagt på "den store refinansieringspressekonferansen" ar det nå var klubb som var største eier i as'et?

"Lurt trill rundt" er vel også sånn nogenlunde den overskrift Finansavisen brukte når de skulle beskrive Stadionavtalen - og som jeg mener å huske de ble frikjent for i PFU.

Jeg føler meg heller ikke sikker på at det er bevisst fra Værste sin side å "lure trill rundt"- men konsekvensen er nå den samme likevel.

Og jeg kan på sett og vis forstå at iveren tok overhånd hos Værste-aktørene : Den "kick-starten" Stadion ga for eiendomsutviklingen på værste-området er nesten uvurderlig, og verdt det mangedobbelte av de beløpene som er i spill mellom klubb/as og Værste nå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340