Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 10 mai 12, 13:12

Opprinnelig postet av foyn


Nå blir du nok irritert Willy, men hva ligger egentlig det enorme potensialet i ?

FFK bør stille et ultimatum mot værste : enten ta livet av oss eller gi oss en avtale man kan leve med forutsatt sunn drift..

Deretter bør man tilbake til start å fokusere på fotballen igjen; fra 12-åringene på torp og 15-16 åringene fra lisleby som er i ferd med å bli voksne... Hvordan skal man trene, hvem skal trene og hvordan skal FFK bli en foregangsklubb når det gjelder trening, holdninger, langsiktighet, en planmessig spillestil.. Man har de beste talentene og den største interessen i østfold og klarer man å legge ved fokus på penger og bryggegåing og at lederne skal sole seg i glansen av en fallen storhet så er det nok fortsatt håp..

from sarp with love

Ikke irritert i det hele tatt og enig i veldig mye men på et par av meningene dine så ser jeg noen nyanser som du ikke ser.

Og alt det siste du har sitert som begynner med "FFK bør.........." er jeg 100 % enig med deg i.

Hvis du leser det jeg har skrevet tidligere og den kronikken jeg har referert til fra Demokraten i dag så skjønner du vel det.

Lykke til i kveld forresten, spennende å se om det blir dere eller MFK som skal være med videre på vegne av Østfold.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f