Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 mai 12, 12:28

Med dagens stall så trenger vi nemelig en trener som kan få max ut av stallen.Detta klarer ikke Aune.Ergo vi trenger en annen trener en Aune. Men sånn som økonomien er så må vi nok sitte og se Aune og FFK rykker ned.Ille men sant!

Til dere som mener at Aune er riktig mann. Hva er det han har gjordt med FFK som er så ille bra? Vi rykket opp til tippeligaen vi kvalikk med klart beste stall og vi var ikke så forbannet langt unna nedrykk ifjor! Han har ikke overbevist meg hvertfall!

Men er ikke noe poeng å at jeg klager mer for vi vet alle at Aune sitter sikker i sin jobb og det går bare en vei for FFK.

Ps spillerne bør virkelig få beina sine godt plantet på bakken igjen.De leker stjerner noe som de ikke er.Hallo dere spiller fotball i norge!!! Blø for drakta!Men nå virker det ut som at dere bare er fornøyd med å få penger!Men fortsett dere for i lengden så får dere ikke mer penger i FFK!

---------------------------

"Jeg har lese- og skrivevansker. Derfor vil det være en del skrivefeil når jeg skriver. Sorry."

You'll Never Walk Alone


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f