Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Magnum

Landslagsspiller

Ble medlem: 31 aug 06
Innlegg: 1291

Lagt til: 09 mai 12, 21:54
Endret: 09 mai 12, 21:59
Endret av: Magnum

Ja, dette var jo herrrlig...!

Jeg har litt problemer med å finne på noe lurt å si nå, egentlig. Det kan nok være like interessant, om ikke mer, å ta en titt på hva som ble sendt av meldinger fram og tilbake i løpet av kampen mens jeg satt på tribuna og frøs. For der var det ikke mye som varma. Skavise...:

 

"Er ikke så fryktelig spennende, bortsett fra at det er litt FOR spennende at Kvik ligger nærmest scoring."

 "Skal ikke være mulig. :-("

 "Herre..."

"Det blir nok kjeft i pausa i dag òg."

"Jeg gidder ikke å være med på å bli slått ut i 2. runde av et 2. divisjonslag, kjenner jeg. Kvik får nøye seg med å slå ut Sarpelag."

"Kvik springer fra FFK..."

"Pinlig. :("

"Kvik har spilt på seg sjøltillit, FFK alt annet enn."

"Utrolig tafatt..."

"Jeg har vanskelig for å se divisjonsforskjell..."

"Kanskje vi møtes i Adecco neste år..."

"Dette bli pinlig sjøl om det skulle gå godt til sist."

(Ved 1-2:) "Nesten så jeg synes synd på Kvik..."

"Ja, det kan du si!"

(Ved 2-2:) "Men det trenger du ikke..."

"Mangler bare å tape en straffesparkkonkurranse mot Kvik nå, så er kvelden komplett!"

"Og takk for i år."

 

Jeg er haldenser, born and raised. Men som alle vet: Du kan bytte kjerring og jobb, men du kan ikke bytte fotballag. (Så hjertelig takk for gratulasjonene, dere som har sendt meg SMS etter kampen. Now fuck off). Jeg skal heie på Kvik i 3. runde, jeg, for all del. Det blir sikkert... moro. Kanskje. Sikkert mest moro for "Fortet Supporters" (8-10 kæll og ei tromme).

Og det var på ingen måte en ufortjent seier i dag. Det er kanskje det som er mest jævlig.

Jeg skal gjerne trofast møte opp i gode og onde dager. Men da vil jeg at de i hvert fall klarer å LATE SOM om de gjør en innsats! Akkurat nå må jeg jaggu ha meg ei lita pause, kjenner jeg, for egen mental helses skyld. Vi får prates igjen etter 17. mai en gang...

P.S. Og fyttih*****e så schtøgge disse j***a blå bortedraktene er! Tipper det følger ulykke med dem òg.

---------------------------

Hater hat!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f