Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 08 mai 12, 12:59

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Sarpingen

Man betaler vel ikke på gjeld før i 2014?

Nå vet ikke jeg hvilken gjeld du sikter til, men kortsiktig gjeld for Sport AS ved års slutt 2010 var på ca 38 mill

NFF har kommet med ny mal for avtale mellom klubb og AS. Ny avtale som følger malen skulle vært inngått for lenge siden. Når denne avtalen skal inngås gjelder det å følge med i timen, og jeg forventer at dette blir en helt åpen prosess hvor medlemmene ikke bare blir informert, men også faktisk får gitt sine synspunkter på sentrale samarbeidspunkt. Men jeg tror dette kommer til å finne sted bak svært lukkede dører. 

Jeg mener helt seriøst at dagens klubb/AS-samarbeid ikke kan fortsette. Avtalen om stadion-nedbetaling MÅ reforhandles: FFK har aldri hatt betalingsevne til å betjene den avtalte årlige summen, og det viser jo de 38 millene som ASet er i minus... Med en "normal" stadion-leie etter norsk standard ville vi sannsynligvis ikke ha skyldt ei krone. Jeg tror, uten å ha sett tallene, at FFK har desidert høyest "husleie" i Norge.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340