Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

matsinho

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 06 mai 12, 20:31

Opprinnelig postet av Plankekæll

Vidar Martinsen og Tarik Elyounoussi (BB) var våre to soleklart beste spillere i dag synes jeg.

Ingen i forsvaret skal ha en 6´er! Vidar spilte seg opp, men var ikke den som viste rutine slik som burde forventes av han.

Når det gjelder forvandlingen tror jeg det er enkelt. Jeg tror FFK er et mye bedre lag når de får lov til å være aggresive, og ha et høyt press. Å forsvare seg evner de ikke, allikevel virker det som at Aune ønsker å spille deffensivt på bortebane.

Ang. tidlige bytter: Bytter i 2.omgang er ikke tidlig nok i dag. Hadde det vært Rekdal som trente laget hadde det blitt bytte etter 10 min. Og det hadde jeg nesten ønsket også. Aune har jo ingen garanti for at ikke VIF skulle putte det 4. Det eneste han hadde garanti for var at laget ikke fungerte i det hele tatt. Byttet skulle skjedd etter 20min etter mine ønsker- i hvert fall!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340