Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

oleoleole

Juniorspiller

Ble medlem: 25 jun 09
Innlegg: 212

Lagt til: 06 mai 12, 18:58

Nå har 1. omgang blitt spilt ferdig, og slik som det har vært i nesten hele år, har vi en svært dårlig og en en omgang. Kommer det til å skje i dag? :p

Men jeg ser mørkere og mørkere på det, noe bør ev. skje med overgangsvinduet i sommer, og det er nok ikke noe annet enn nye spillere (og gjerne en ny hovedtrener) som kan fikse de spillemessige problemene. Selge spillere er vel uansett uaktuelt siden vi ikke har noen å selge:p

Jeg tippet uansett FFK på 13. plass i år, og det er mer en godt nok om dette fortsetter ca. i samme baner. Men tvilen er sterkere og sterkere. Men skal FFK fortsette med bunnlagsspill, så blir det bare færre og færre interesserte, både sponsorer og folk som kommer til stadion. Og man trenger ikke å være top 5 hvert år heller, men bare man har et fint spill, moro fotball, så hjelper det mye. Akkurat nå er det veldig beskrivende lag vi har, uten at jeg gidder å utdype dette.

---------------------------

Jeg er flau over at det er så mange nordmenn som ikke kan sitt eget språk.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f