Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 apr 12, 17:22

Opprinnelig postet av arte et labore

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Ja støttepasninger er noe dritt. Bare se på Barcelona. Hvor mange støttepasninger har ikke de i en kamp?

Støttepasningene har blitt kritisert her inne lenge, men brått så er det slik Barcelona spiller? Alt jeg skrev var egentlig at det var rart at støttepasninger var en så stor del av en skrytevideo. Noen som tror vi hadde solgt Ramberg om noen la ut en youtube-video med 50 av de beste støttepasningene hans?

Litt forskjell å ha støttepasning som plan B/C og støttepasning som plan A. Ikke det at Borges nødvendigvis hadde det, men jeg vil tro han har mer å gå på akkurat der.

 

Hvis man kritiserer støttepasninger har man ikke mye peiling på fotball. Se på Paul Scholes, han får mye skryt for geniale langpasninger, men bare legg merke til alle støttepasningene han slår i en kamp. Det er mange, og etter min mening meget nødvendig. De beste spillerene gjør det som regel enkelt, også er de i stand til å krydre det, noe også Borges er.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340