Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 16 apr 12, 20:49

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Tøfflus

Jeg er enig i mye av det du skriver, Willy René. Dog synes jeg det er greit å kritisere avisen når de velger å lage skandaleoppslag av noe som faktisk ikke er kritikkverdig av klubben. De må gjerne også klandres for å ha latt være å sette et kritisk søkelys på klubben ved tidligere anledninger, men det ene trenger ikke utelukke det andre.

Ser vi på hele den nyere historien til FFK, siden det begynte å lukte opptur vinteren 2001-02, har nok likevel FB vært snille med FFK.

Helt enig med deg i alt du skriver ovenfor Tøfflus, kan hende jeg har uttrykt meg litt uklart.

Det jeg ønsker å sette fokus på er at udugelig ledelse har fått "oss" opp i situasjonen vi er i nå, så håper vi dugelig ledelse vil makte å gjenreise FFK om ikke som en stormakt, men i alle fall som en betydelig aktør i norsk fotball.

Jeg er også enig at det er en uduglig ledelse som har "dratt oss ned i søla" og det er viktig at det kommer frem i F-B. Mitt poeng er den tabloide varianten som V Henriksen og co kjører på saker som egentlig er bagateller.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f