Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 02 apr 12, 07:02

Opprinnelig postet av matsinho

Opprinnelig postet av Costanza

mens jeg sliter fortsatt litt med å bli komfortabel med relativt temposvake Duré mot mer temposterke angripere. 

Wow! Mener du det? Personlig er jeg så ufattelig imponert hvordan Duré har tatt nivået på. Legger du ikke merke til rutinen han har som gjør at han unngår mange rene løpsdueller? Han passer jo også så bra med Martinsen og skal ha mye av æren for at Vidar gjør en god kamp. Den roen han viser med ball, samtidig som han har et godt driv- det er ikke ofte kost blandt norsk fotballspillere. Neste år er Duré og Horn ligaens beste stopperpar dersom begge fortsatt er i klubben. Duré får toppkarakter av meg i dag!

Ja - det mener jeg. På samme måte som det alltid var en frykt for at det skulle gå galt da trege midtstoppere som Bora Zivkovic, Tor Trondsen eller Roger Helland var utsatt for raske angripere tidligere. Men alle hadde det felles at de stort sett ryddet opp pga stor fotballklokskap og rutine. Det mest imponerende med Duré er at han virker å ha veldig mye av dette i seg allerede tidlig i karrieren. Jeg liker spesielt godt å sammenligne han med Zivkovic, som er en av mine favoritter i FFK-drakta. God med ball, godt blikk, innehar en ro med ballen og fremstår som fotballintelligent, og rydder alltid opp i farlige situasjoner til tross for at det tidlig i situasjonene kan se stygt ut pga tempoproblemer.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f