Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 apr 12, 21:50

Irriterer meg altfor mye over Hussains ego-show på slutten til å vurdere han som banens beste. I tillegg var han lite venn med ballen og ganske ute av kampen inntil han scoret, da ble han plutselig en helt annen spiller med nesten for mye selvtillit. Hussain kan bli en fantastisk fotballspiller, men det er unødvendig å kjøre one-man-show med ballen hver gang vi leder komfortabelt, isteden for å løfte blikket og sende ballen videre til bedre posisjonerte lagkamerater. 

For meg var utvilsomt Jabbie dagens FFK-spiller, mens Tarik også må fremheves - ikke minst for sin aggressivitet og vilje til å jage ball konstant, men også for sine ballferdigheter. 

Synes for øvrig Valencia nesten utelukkende bør spille høyre kant, der vi virkelig får utnyttet hans udiskutable spisskompetanse: den høyre innleggsfoten. Ble ikke overrasket da han serverte en målgivende med en gang han trakk ut mot høyresiden, hadde ventet lenge på det. 

Backene våre var gode i dag, og da særlig Andreas Landgren som jo allerede har etablert seg som en av lagets aller beste spillere. Frykter at han kommer til å tiltrekke seg mer oppmerksomhet fra større klubber i løpet av sesongen. Sentralt gjør Vidar Martinsen en god jobb, mens jeg sliter fortsatt litt med å bli komfortabel med relativt temposvake Duré mot mer temposterke angripere. 

Ble også veldig irritert over Thomas Holm sitt unødvendige gule kort, selv om jeg forstår frustrasjonen over å få frispark mot seg i den situasjonen. Dommeren var for øvrig god i dag, men jeg liker generelt også dommere som ikke legger lista så veldig lavt slik det normalt gjøres i Tippeligaen. Trives med dommere som foretrekker flyt i spillet og ikke blåser frispark for de minste ting, så lenge det gjøres konsekvent. Dagens dommer kom ganske bra ut av det! (De aller fleste dommere ville gitt frispark mot Tarik i situasjonen rett før vår første scoring).


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f