Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 31 mar 12, 10:29

Opprinnelig postet av Willy René

At det går an!

Det får da være grenser for hvilket ansvar du legger på supporternes skuldre!

Selv om jeg har peiling på økonomi så har ikke jeg giddet å foreta research med hensyn til økonomien i FFK-systemet, ei heller ikke forsøkt å sette meg inn i selskapsstrukturen, avtaler eller liknende. Man reagerer på nyhetene med et skuldertrekk og har fokus på det sportslige plan.

Etterhvert som skandalene har florert så har man bare blitt mer og mer oppgitt, og det fulle omfang av dårlig styring, og det vet vel en som kanogvetalt, har kommet fram i bolker, suksessivt de senere år.

Jeg er i alle fall klar på en ting; Jeg støtter klubben, går på kamper, men jeg gir ikke en krone som kan risikere å gå inn i et sluk som er forårsaket av mulig økonomisk kriminalitet. Der går det for meg en grense.

Hvis du virkelig er så naiv at du trodde Piroija spilte for ca 600' så går du klar av det som følger her. Mulig økonomisk kriminalitet skjer ikke nå, men for noen år siden. De som nå styrer klubben hadde lite eller ingenting med dette å gjøre. Ei heller de som nå er i det sportslige apparatet. Du jublet for Piroija og Cupgull(?), uten å stille spørsmål. 

Også vil du straffe de som er i klubben idag? Du hører vel at dette ikke henger på greip?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f