Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 31 mar 12, 09:52
Endret: 31 mar 12, 09:53
Endret av: Willy René

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Svært få av supporterne var skeptiske til at man kjøpte sportslig suksess for penger man ikke hadde.

Svært få eller ingen av supporterne visste en tøddel av hva som foregikk på det økonomiske plan. Hvordan kan man være skeptisk uten bakgrunnskunnskap i det hele tatt?

Det holder ikke vann. Man kan ikke ta på seg skylapper og påberope seg god tro. Årsresultater er tilgjengelig på nett, og har vært kommunisert i lokalpressen. Riktignok ca 1%2 år etter årsslutt, men det er ingen unnskyldning for først å stille spørsmål seg etter 10 år.

At det går an!

Det får da være grenser for hvilket ansvar du legger på supporternes skuldre!

Selv om jeg har peiling på økonomi så har ikke jeg giddet å foreta research med hensyn til økonomien i FFK-systemet, ei heller ikke forsøkt å sette meg inn i selskapsstrukturen, avtaler eller liknende. Man reagerer på nyhetene med et skuldertrekk og har fokus på det sportslige plan.

Etterhvert som skandalene har florert så har man bare blitt mer og mer oppgitt, og det fulle omfang av dårlig styring, og det vet vel en som kanogvetalt, har kommet fram i bolker, suksessivt de senere år.

Jeg er i alle fall klar på en ting; Jeg støtter klubben, går på kamper, men jeg gir ikke en krone som kan risikere å gå inn i et sluk som er forårsaket av mulig økonomisk kriminalitet. Der går det for meg en grense.

---------------------------

"Visst" vi ikke får inn flere spillere så er det ikke "possetivt", da blir det ikke bedre enn i "fjord"! "Uproffersjonelt"!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f