Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Thygesen

Juniorspiller

Ble medlem: 06 mar 08
Innlegg: 153

Lagt til: 25 mar 12, 22:45

Dette er typisk sosialistpolitikk. Igjen beviser politikkere at de ikke eier forståelsen mellom virkelighet og ideologi.

Jeg klarer ikke å forstå hvordan politikerne klarer å mene at kunstgress på stadion vil gi trening/kamp/cup? muligheter for andre lokale lag.

Her er mitt scenario:

Trening a-lag 10.00- 12.00

Trening wang 12.00-14.00

Trening a-lag  14.00-16.00

Trening guttelag 17.30-19.00

Trening Junior 19.00-20.30

Dette vil etter min mening være et scenario fra mandag til fredag. I helger skal ffk's a-lag, b-lag, juniorlag og guttelag ha banen for kamp annenhver helg. Ikke nødvendigvis samme helg, men alikevel..

Jeg går utifra at det er fredrikstad sine lag ( og wang) som har "førsterett", men gud vet hvordan den "glimrende" avtalen med kommunen vil se ut.

OG hva gjør fredrikstad hvis det er 25 minus hele januar og februar? Tviler på at det er sunt å drive ekstrem kondisjonstrening i slike temperaturer. I dag så vi også hvor fort en grønn kunstgressmatte blir ubrukelig iløpet av noen få minutter med ekstremsnø..

 


 

---------------------------

Carpe Diem


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f