Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Gargamel

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 25 mar 12, 20:37

Opprinnelig postet av Knuty

Opprinnelig postet av keiko99

Dette var ikke fortjent tap, men fotballen bryr seg ikke om hva en fortjener eller ikke.. synd med tap, men vi reiser oss

Det er da ingenting å si på at Tromsø vinner denne kampen? Fullt fortjent, spør du meg. Det tror jeg de fleste med selvinnsikten i orden her inne er enig i.

Faktisk ikke. Vi var bare en meget god (og heldig ?) TIL-keeper fra å ta ledelsen i 1, omg. Aune fortsetter trenden med meget sene og rare bytter. Bytte inn en ny spiss som ikke er samspilt med resten av laget 2 min før full tid er helt håpløst. Var han i hele tatt borti ballen ?

Min mening står fast, Aune burde vært byttet ut etter 2010-sesomgen, men har man ikke penger så har man ikke penger...

 

Summasummarum så er jeg formøyd tross tap. Vi tukter TIL på Alfheim. Kun ett "drittmål"  fra poeng... Serien blir ikke avgjort etter en kamp (selv om det sikkert feires ganske hardt i Sarp nå), og vi reiser oss..(håper jeg ihvertfall)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340