Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

TheDude

A-lagspiller

Ble medlem: 03 nov 04
Innlegg: 402

Lagt til: 17 mar 12, 17:12
Endret: 17 mar 12, 17:36
Endret av: TheDude


Ser at det kom litt feil ut det jeg skrev, jeg skjønner jo at det er mer enn fart som må til, jeg mener hvis det er spiller som har normale 2.div ferdigheter som back og har tempo så tror jeg at det kunne gått, har ihvertfall mer lyst til at slik forsøk skal prøves og feiles enn å svi av pengene på en ny Prytz eller Dave.

Husker dere FFK sitt første år i tippeligaen og hvordan Bjørnar slet med å få til noe på sentral midt? Så fikk han noen kamper som back, og da tok han nivået med en gang. Hvis man ikke legger opp til et spill hvor man innvolverer backene altfor mye offensivt så er det faktisk den posisjonen på banen en spiller fra et lavere nivå har størst forutsetning for å lykkes, og det hjelper selvfølgelig masse å ha god fart som back. På hvilket nivå tror dere feks at Gamboa hadde spillt uten sin hurtighet? (Ps jeg sier ikke at Bjørnar hadde veldig høy fart altså...) 

Til Flisa: Jeg ser poenget med å ikke ta spillere fra Øssia, men det kan jo faktisk ha en positiv side ved seg for Øssia også, de som er der, særlig de yngre ser at de kan komme seg videre gjennom spill for Øssia, de er ikke nødt til å gå til Særp, Moss eller Halden for å bli lagt merke til.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f