Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5513

Lagt til: 15 mar 12, 12:38

Opprinnelig postet av FFK pra sempre

 

Og da handler det om at flere enn FFK skal ha tilgang til Stadion. Og ingen ting handler om hva som er best for toppfotballen i Fredrikstad. En ærlig sak, men ikke spesielt lojalt mot klubben.



Jeg snakker i denne sammenheng om trenings- og kamp fasiliteter for alle FFK lag. Jeg synes junior og guttelaget også fortjener å føle tilhørighet til stadion og klubben. På Stadion er det blant annet et klubb rom. Tviler på at det er andre enn A-lags spillerne som føler seg hjemme der.

Hvor mener du junior- og guttelaget skal trene og spille kamper?

Nei, det er nok ikke noen stor kostnads besparelse hvis man ser på stadion dekket isolert sett, men klubben har kostnader med baneleie andre steder til alle sine lag. Dette vil spares inn, og for FFK sin del være med i regnestykket.

Hvis vi også tar med timeprisen på matta, eller hele stadion for den del, så vil prisen for hver time stadion er i bruk bli redusert til 1/10 av hva den er i dag. Fint med en flott stadion, men hva med å bruke den også.

Det eneste som står i veien er jåleri etter min mening

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f