Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 14 mar 12, 23:26


Har en refelksjon over dette emd kunstgress, og at det som var tilltenkt på mercur.

Om det komemr på stadion så komemr det ikke på mercur om jeg har forstått rett.

Jeg kjører forbi mercur hver eneste dag og ser hvor ambnge som bruekr anelgget der, ikke bare de som spiller aktivt, men også de som bruker det til sammlingsted, egentrening etc etc.....

Om gresset kommer på mercur, og de fortsatt hadde muligheter til og bruke banen da den ikke ble brukt til organsiert idrett blir vel mye av dette borte om stadion blir valgt??

Kan ikke tenke meg at du kan få denne bruken på en låst stadion, så veldig synd om FFk som klubb skal få godene alene, venetuelt noe utleie til andre, mener også kommuenen har mye annet og bruke penegene til.. Mener det er helt feil og gi penegre til en toppklubb da så mage andre vil lide for det

mener også at toppserien skal gå på gress, og la de som trener både organsirt og uorgansiert ha nytte av kunstgresset,

 

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f