Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mar 12, 19:48

Jeg regner med at Jocke & co. har samfart det norske markedet etter lovende eller habile venstrebacker som helt sikkert finnes i 1. divisjon eller 2. divisjon og kan hentes til en veldig billig penge. Det er rimelig kritisk å starte en sesong i Tippeligaen uten en eneste venstreback i spillerstallen, så her det finnes en løsning. Jeg vet at både Vidar Martinsen og  Thomas Holm har noe backerfaring, men alle steiner må likevel snus i jakten på en spiller som faktisk er og ønsker å være venstreback. Kan aldri tenke meg Holm er spesielt fornøyd hvis han blir plassert på venstreback når sesongen starter - da jeg går ut i fra at det ikke var det han ble forespeilet da han takket ja. Dessuten er han etter min mening helt feil spillertype å ha på backplass (det samme er forsåvidt Vidar Martinsen, men etter min mening likevel et bedre valg pga tempo).


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f