Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 13 mar 12, 23:49

Opprinnelig postet av Satch

Jeg støtter ellers essensen og harmen i Asgeir’s hovedinnlegg, med en liten presisering : Det aller beste er å ha “pengefolket” med seg uten konfrontasjoner, men bare om disse ikke setter som betingelse å gå på tvers av klubbverdier og klubbdemokrati. Og bare så det er sagt : Å underslå viktig info for klubbens medlemmer er så til de grader å gå på tvers av klubbverdier og klubbdemokrati. Og det skaper (kanskje feilaktig) mistanker om at noen har mesket seg avtalemessig på klubbens regning.

Hva tror dere skjer om vi via benkeforslag stemmer inn helt andre personer enn de innstilte?

Jeg er helt enig i det du sier om klubbverdier og klubbdemokratiet. Klart alle skal dra i samme retning, hvis det er mulig. Men personlige interesser kan aldri komme foran klubbens verdier og framtid.

Hvis årsmøte kommer opp med benkeforslag som blir innvalgt, ja så blir det styre som ser annerledes ut enn valgkomitéens innstilling. Er ikke noe problem det: Årsmøtet har (som eneste) oppgave å velge styre, og det er det. Årsmøtet er klubbens øverste organ, og det må alle klubbens samarbeidspartnere forholde seg til. Egentlig helt problemfritt!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f