Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 13 mar 12, 23:18

Jeg håper virkelig ikke at valgkomiteens mandat nå har vært å finne kandidater hvor viktigste kriterie er å være spiselige for as-eierne og styret der, og ellers ikke ha for sterke meninger. Synes faktisk dette virker litt merkelig – og lukter litt polllitikk (med tykk L :)

Stiller også stort spørsmålstegn ved lovligheten av å hemmeligholde essensiell info for medlemmene. Klubben er tross alt stor aksjonær i Sport as - og medlemmene er klubben... Her MÅ det jo være noe som ikke tåler dagens lys.

Jeg støtter ellers essensen og harmen i Asgeir’s hovedinnlegg, med en liten presisering : Det aller beste er å ha “pengefolket” med seg uten konfrontasjoner, men bare om disse ikke setter som betingelse å gå på tvers av klubbverdier og klubbdemokrati. Og bare så det er sagt : Å underslå viktig info for klubbens medlemmer er så til de grader å gå på tvers av klubbverdier og klubbdemokrati. Og det skaper (kanskje feilaktig) mistanker om at noen har mesket seg avtalemessig på klubbens regning.

Hva tror dere skjer om vi via benkeforslag stemmer inn helt andre personer enn de innstilte?


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f