Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Kai Roger

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 mar 10
Innlegg: 1166

Lagt til: 03 mar 12, 13:32

Opprinnelig postet av Plankekæll

Her kommer et morsomt reisebrev fra Jocke Jonsson, noe han vil gjøre daglig.

Første dag i solen.

Her er et lite utdrag:

Jørgens bekymring

Ellers var Jørgen Horns store bekymring i dag at det var bare lagkapteinen som fikk prate med dommeren i år, og alle andre som prøver på det vil bli sendt av banen. Så ikke noen skal bli overrasket hvis vi sender ut en 5-6 mann med kapteinsbind på banen i år.


Er dette forresten en ny regel for året? Hvis det er tilfelle blir det mye utvisninger i år. 

 

Nei...ingen gule eller røde kort til å begynne med..da må dette nedfelles i reglementet. Kun en oppfordring til å begynne med,etter at NFF samarbeider med Nobel senteret....av alle ting. Sikkert Siem's ide...som han har tatt med fra Afrka.......jeg like at kapteinene skal hilse før kamp...men vi kan ikke hilse før-under-etter kamp.........Wink

Tror dette er noen nye tanker,som skal prøves ut..kan aldri se for meg at man skal få gult kort for å i et brøkdels sekund skrike ut noe til dommeren.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f