Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 mar 12, 12:44
Endret: 02 mar 12, 12:48
Endret av: arte et labore

Det har gått meg hus forbi i hvert fall. Jeg ser ikke helt hvorfor jeg fortsatt skal sponse Plankehaugen i Grasrotandelen om dette er tilfelle. De har vel brukt penger på en ishockeyspiller, brukt opp en del på puben de hadde etc? I så fall gidder ikke jeg å sponse Plankehaugen fordi de sluker over for mye. De får konsentrere seg om de tingene en supporterklubb skal gjøre.

Jeg syns FFK skal komme på banen nå og gi tipperne en mulighet til å gi sin Grasrotandel direkte til juniorlaget. Jeg ser heller at mine små prosenter går direkte til noen som får veldig mye glede av det, fremfor at det går inn i sluket til resten av klubben.

Hvis ikke, finnes det sikkert drøssevis av småklubber i distriket man kan gi pengene til i steden for.

Edit: Et søk på 'Fredrikstad' ga i grunn mye interessant å gi pengene til. Jeg tror likevel det blir noen år til jeg får gleden av pengene om jeg endrer til "Fredrikstad seniordans", så det ble Fredrikstad Fotballklubb nå.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f