Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Asgeir

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 mai 04
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 feb 12, 14:38

Opprinnelig postet av Rey

Det er da ingen grunn til å gå i dialog med klubben om det all den tid man har blitt enige om å bygge garderobeanlegg og kunstgressbane med undervarme på Merkur. Det står jo i artikkelen at pengene skal hentes ved blant annet å ikke legge undervarme på Merkur like vel. Bare flytting av penger og ikke noe hjelp i det hele tatt slik jeg ser det.

Nei, vi får holde oss til naturgress, spesielt nå som banen på Merkur kommer.

Noen som vet hvor lenge vi kan bruke naturgressbanen ved dokka? Denne må også ligge et sted, og det kan ikke bli ved Merkur, for der er det fullt. Det er i lys av dette jeg snakker om dialog: Det aller, aller beste for FFK ville være å ha et stort anlegg med de nødvendige treningsbaner og klubb-bygg.

Det blir *idiotisk* å bruke masse penger på å legge om til kunstgress på stadion SAMTIDIG med at det brukes masse penger på anlegget ved Merkur. Bruke dobbelt opp med penger for å oppnå det samme målet liksom, når det kniper? Hehe.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f