Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 21 feb 12, 08:51
Endret: 21 feb 12, 08:53
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av mysthical

Opprinnelig postet av Flisa

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av Flisa

Både Thommassen, og Askar hadde vell signert for nye år(?)

Begge hadde kontrakter ut 2012.

Ingen av dem ønsket vel å forlenge. Thomassen har ønsket seg bort siden nedrykket.

Husk at skattelistene kun viser skattbar inntekt - altså ikke den reelle lønnskostnaden for klubben.

OK. Hvis ingen ønsket å forlenge er jo saken annerledes. Nå skriver jeg forøvrig om de reelle lønnskostnadene. Nå er vi så heldige i Norge at 99% av all lønn er skattbar. Det som er usikkert er jo hvor mye pensjonskostnadene og øvrige sosiale kostnader er på.

Forøvrig har jo klubben feilet, når spillere ikke ønsker å signere og heller går til andre Norske klubber. Da har man feilet ett eller annet sted på veien. 

 

Du glemmer skattefradrag. Ok at all lønn er skattbar, men hvis de har lån og slikt vil man jo få skattefradrag. Så lønna som vises i skattelistene er aldri korrekt, den viser mer eller mindre alltid forlite pga skattefradrag.

Nå hadde begge gutta formue, så kan ikke tenke meg at de har særlig med lån... Dog er det nok heller andre veien med renteinntekter som også ligger i skattbar inntekt. + eventuelle andre skattefradrag (som ikke er så mange)

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f