Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Satch

Juniorspiller
Ble medlem: 10 nov 09
Innlegg: 172

Lagt til: 17 feb 12, 23:32

Opprinnelig postet av Willy René

Opprinnelig postet av Satch

Opprinnelig postet av Ståle

Gjesp- Skikkelig kjipt, men jeg merker at jeg begynner å bli litt lei hele greia og føler meg litt uengasjert. Mista vi litt av sjelen vår når vi flytta fra gamle stadion? Jeg har ikke følt på lenge at klubben representerer meg. Det følte jeg på gamle stadion når vi banka Oslo Øst.

Dette er nettopp mitt poeng. Det har dessverre blitt fokus på andre ting enn det vi supportere er så inderlig opptatt av. Til sist blir vi alle uengasjerte. Trist.

Helt enig med Satch. Vi blir litt satt ut og uengasjerte, og når vi mister entusiasmen så blir vi like likegyldige som man kan være til innebandy og håndball, og da er det over på en måte. Men å lengte tilbake til 2. div? Nei takk

 

Nå var vel strengt tatt den berømte regnværskampen mot Oslo Øst i 1. divisjon - var det ikke?

Men vi som husker litt lengre lengter jo ikke til 2. divisjon, men til den tiden hvor fotball var fotball. Og Bjørn Borgen herjet på vingen. Og Bjørge Sandhaug og Terje Høili på hver sin ving - med Jan Fuglset mellom seg. Men den tiden kommer nok ikke igjen... Får jeg forresten være med på bayer'n med deg og Foyn?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340