Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 17 feb 12, 22:55

Få all dritt og lort ut i lyset, kall en spade for en spade. Innfør Armanidress forbud på styrerommet. La barn med ansiktsmaling komme gratis inn på kamper.  Jeg gidder ikke å følge med på styrerom BI tomprat av folk som er midt på treet kunnskapsrike som innbiller seg at de snakker over hodet mitt alikevel.  Lær av Sarpsborg hvordan man driver en klubb billig. Jobb med høyskolen for å kunne gi unge skoleflinke talenter mulighet til å ta en utdannelse samtidig som de spiller fotball. Få klubben ned på jorda før alt går til h.....

Dette skulle jo vært en ny gullalder hvor vi pusta de store klubbene i ryggen, istedenfor at vi blir jaget rundt som halvtomsinger på bytur.

 

Og for guds skyld, kommunen skal IKKE være med på spleiselaget. Kommunen trenger de penga til gamlehjem og skoler.

Ta kontakt med kjære herr Høili og si prettyplease with suger on top, kan vi få noen flere pengær?

Som jeg desverre sa i en annen tråd: Gjesp- det årnær seg på et eller annet vis. Ække så farlig om vi røkker ned bare vi finner tilbake til oss selv igjen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340