Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 16 feb 12, 14:50

Man bør nok iallefall satse på å selge de spillerne som har verdi OM budene er gode nok.

Til nå har fokus vært å få inn nye billige spillere på bosman som kan utvikle laget videre. Etter denne nyheten må fokus rett og slett være å unngå å ta en Lyn. Det har vært et evig mas det siste året om ny trener, nye spillere osv osv selv om man har visst at klubbøkonomien har vært dårlig. Nå som man vet at den er katastrofal får vi håpe at dette stilner noe.

Om jeg må velge mellom nedrykk eller konk er valget enkelt. De neste årene (om det ikke blir konk) blir et bikkjeslagsmål om å overleve både i tippeligaen og som klubb, da må man rett og slett bruke de spillerne vi har og ta opp evt nye fra egen stall.

Jeg har kjøpt sesongkort i år for første gang selv om klubben har dårligere forutsetninger enn på lenge. Det er min måte å støtte på. Om det er nok? Antagelig ikke, men stort mer får ikke jeg gjort.

---------------------------

FFK
-norgesmester 2006!!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340