Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Flisa

A-lagspiller

Ble medlem: 26 sep 09
Innlegg: 300

Lagt til: 16 feb 12, 08:42
Endret: 16 feb 12, 08:44
Endret av: Flisa

Opprinnelig postet av rødforalltid

En de rike onklene åpner ihvertfall ikke lommeboken. Høili er den som ikke kommer til å gjøre det. Meget fornuftig av Høili er min mening.

La det nå bli ryddet opp en gang for alle, slik at FFK igjen kan få tillit blant supportere, byen og sponsorer. 

 Hvorfor i allverden skal man ha en matrialforvalter ansatt på 100%? Dette er en jobb som jeg er 100% sikker på de ville fått besatt av dugnadssjeler. Sikkert mye annet som de også kunne fått gjort av dyktige dugnadssjeler.

Bli en folkelig klubb, hvor dugnad er det som driver klubben fremover.

Med klubbens over-administrasjon kan de sammenlignes med stat og kommune. 

Veldig enig i at mye kan gjøres på dugnad, men med egen erfaring, er det også et minimum av arbeidstokk man må ha for å vedlikeholde de daglige gjøremålene og kravene. Dugnad er bra - men gir ingen kontinuitet. 

Slik jeg opplever det er det nå et minimum av ansatte i administrasjonen - og at det er lite å hente her. Bare se på Torjussen som har jobben til 3-4 fra den gamle administrasjonen. De gjør en fantastisk jobb!

Når det gjelder materialforvalter, er jo dette en del av sportslige apperatet - og er en prioritering de har gjort. 

---------------------------

- Men så lenge han mener at det er det beste for laget, og han har tross alt tatt oss fra 13. til 14. plass (Kvisvik)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f