Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

nilz1

Knøttespiller

Ble medlem: 12 aug 08
Innlegg: 68

Lagt til: 10 jan 12, 12:05

Mitt tips..... Staw forsvinner før sesongen starter.... Debuterte i Tippeligaen som 16 åring mot Viking og har aldri tatt nivået. En overbetalt spiller som ikke vil skrive kontrakt.... Samtidig som klubben ikke ønsker å forlenge med han.  

Vi må ha inn penger.... Mitt andre tips er at Jon Knudsen vokter FFK målet når sesongen starter....  Vel å merke dersom nødvendig kapital blir tilgjengelig.  Knudsen blir et rimeligere alternativ en Staw og Masalin er en god back-up for Knudsen.

Veldig synd at Svein gir seg, han har gjort en fantastisk jobb og må hedres for det. Uten Svein hadde det vært breddefotball på vår flotte stadion..... Så får vi se da, hvem som har baller til å ta over.....

---------------------------

FFK og Manchester United

Sitat fra en legende: I 1969 kuttet jeg ut kvinner og alkohol - og det var de verste 20 minutter i mitt liv. (George Best, the world's best footballplayer - ever!!)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f