Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 06 jan 12, 19:25

Opprinnelig postet av Haarek

Opprinnelig postet av Patrioten

Nå er det ikke lenge til det er penger for å kjøpe nye spillere, så fort kosten er ute av FFK satser FSI igjenm

 

Og hvor har du det fra? Noe av det dummeste jeg har hørt!Skal dem satse igjen fordi han som er i ferd  med å få skuta på rett sjøl,skal gi seg!

Ja det kan du si,men likevel helt riktig,personkjemien er nærmest katastrofal mellom partene,bunnen ble vel nådd da kosten sa at han trodde ikke han ville greie å "synke til et så lavt nivå" da han ble bedt om å komentere at Høili mente vi burdte solgt Borges.Jeg personlig kan jo forstå kosten..men lurt er det ikke. Jeg kjenner noen i Molde systemet,og der er alle klar på at Røkke skal smiskes med,og strykes med hårene hele tiden. Han har etter noen kritiske komentarer flere ganger i raseri tukket seg ut,men kommet fort tilbake når unnskyldningen kom og krypingen fortsatte.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340