Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 04 jan 12, 23:45

Opprinnelig postet av Rey

Momo er vel også så godt som klar (Thorstensen har sagt han er klar på Twitter), selv om ingenting er bekreftet på klubbens nettsider. 

Spennende med Momo, men hva med Jabbie? FFK har vel ennå ikke kjøpt benyttet seg av klausulen og kjøpt han. Har vi ikke råd? Glipper han for oss? Dette bekymrer meg litt ettersom jeg har hørt at kjøpssummen skal være på 1 million NOK. Har vi virkelig råd til det?

Er Jabbie-saken under kontroll? Kan noen som har peiling (Holters, Rafn el.) berolige meg?

Jeg trodde aldri jeg skulle si dette, men jeg tror faktisk at jeg vil ha Keene 2012-sesongen også hvis det lar seg gjøre. Ingen stor spiller, men en som vil mye og som faktisk ble bedre etterhvert. Enten at vi klarer å forlenge lånekontrakten ut 2012, eller at vi klarer å signere han ut 2012-sesongen. Fremdeles er jeg meget usikker på hans kvaliteter, men jeg hadde vært villig til å gi han en sjanse til.

Silly season er som regel morsomt, men ikke når det ikke skjer en dritt rundt FFK. Sportslig vel og merke. Smile


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340