Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Ståle

Juniorspiller
Ble medlem: 26 okt 10
Innlegg: 87

Lagt til: 03 jan 12, 22:21

Ehhh.......

 

Jammen bra du fortalte meg noe jeg ikke visste fra før. Dette var jeg jammen ikke klar over fra før. Hadde det vært et tjangsespill å selge ham? Ja, uten tvil!. Det var jeg faktisk klar over. Hadde 7 millioner vært for lite til å kjøpe Rooney, ja det var jeg også klar over.

Jeg tok forøvrig utgansgspunkt i at hele beløpet hadde tilfalt FFK så de kunne ha kjøpt en ny spiller for summen. Jeg tror faktisk at de som hadde interesser i Borges kunne ha godtatt det istedenfor at han ble Bossmann spiller sånn som nå. http://no.wikipedia.org/wiki/Hestehandel  Tror du ikke? Eller tror du eierne var idioter? De har tapt 7 mill kontra at de fremdeles kunne ha hatt 7 mill.( i form av eierandel i en spiller)

I teorien er 7 mill markedspris og betyr at vi dermed kunne ha kjøpt en tilsvarende spiller som Borges for 7 mill.

At det hadde slått veldig negativt ut for FFK om Borges hadde spilt på Vif, Rbk eller en annen norsk klubb kontra om han ble solgt ut av landet? Tviler.

Viktig å tenke litt utenfor boksen, dog ikke like langt utenfor som Morgan.

 

Forøvrig så er mitt Borges innspill på ingen måte kritikk av ledelse eller trenerteam, de har i mine øyne klart seg greit i en vanskelig tid med trang økonomi. At de valgte å beholde Borges har jeg full forståelse for.

Jeg kommenterte kun et hypotetisk innspill som kun bare blir teori uansett hvordan man snr og vender på det. Ingen vil kunne ha feil eller rett, fordi det kun er hypotetisk at man kan reise i tid.

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f