Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4679

Lagt til: 02 jan 12, 09:13

Jeg ønsker Celso lykke til i AIK. Noe stort sprang framover karrieremessig kan det ikke være, med mindre AIK plutselig blir Sveriges klart beste lag (nr. to i 2011) og kvalifiserer seg for gruppespill i Champions League. Et steg fram i forhold til FFK er det nok, men ikke større enn om han skulle gått til Molde eller RBK. Med tanke på at den svenske ligaen er nesten like mye bingo som den norske, kan jo fort AIK være på nedre halvdel igjen i år.

Men hva tror folket nå i etterpåklokskapens lys? Var Celso så avgjørende i forhold til å berge plassen i TL at det forsvarer at vi ikke solgte ham før sesongen og cashet inn 6-7 millioner? Synes det varierte veldig hva han bidro med, men han spilte en avgjørende rolle i noen kamper (f. eks. hjemmekampen mot Brann, og cupkampen borte mot Odd). Jeg heller mot å si ja, det var verdt det. Vi hadde ikke tid til å hente en erstatter som med sikkerhet ville slå til, og avstanden ned til Start var til slutt ikke større enn at et par tap til kunne blitt skjebnesvangre.

Men i sesongen som kommer, tør jeg håpe at Etzaz Hussain leverer enda flere gode kamper enn i 2011, og da fyller han i stor grad det offensive hullet etter Celso.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f