Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 30 des 11, 19:27
Endret: 30 des 11, 22:53
Endret av: Rey

Opprinnelig postet av rasle

Opprinnelig postet av Plankehue

Da har jeg sikkret med sesong kort Laughing

+2!

Oppfordrer samtidig alle andre til å kjøpe også, ikke la tidligere ledelse sine feil ødelegge det Svein J., Jokke og co har startet på nå.

Enig, allikevel bør vi understreke at de lederne som har oppført seg som svartarbeidende håndtverkere har sveket klubbens supportere.

Og jeg registrerer også at Rafn er helt fraværende i denne diskusjonen. En ganske aktiv debattant ellers. Er det slik at det er best å ikke si noe?

At kun "Kosten" toner flagg er litt flaut. Men han gjør det til gangs og det er glimrende.

For å si det en gang til, de som har medvirket til disse handlingene har ikke bare sveket klubben, men de har sveket sine supportere som har (hatt) sine hjerter i institusjonen FFK. Å skitne til noe på denne måten, noe som ansees som "hellig" kan vi ikke bare  vaske bort med et skuldertrekk.

EDIT (Rey): Flyttet innlegg fra sesongkorttråden da de kun handler om Raio Piiroja-saken med forgreninger

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340