Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4684

Lagt til: 27 des 11, 09:24

De tre neste seriekampene for United: Blackburn (H), Newcastle (B) og Bolton (H). Sju poeng, kanskje? Newcastle fikk seg en opptur i går og blir ingen lett motstander. Blackburn og Bolton har en form om dagen som bare er trist (selv om Rovers berget ett poeng på Anfield Cool)

Citys tre neste i serien: Sunderland (B), Liverpool (H), Wigan (B). Også her holder jeg sju poeng som sannsynlig (uavgjort mot enten S'land eller Liverpool).

Jeg spår altså at gjennom det hektiske nyttårsprogrammet vil lagene følge hverandre tett. Og så har vi jo cup-godbiten da: City-United på arabernes hjemmebane, neste helg. Å, hvor nydelig ville ikke en seier i denne kampen være.

Det er godt å se Berbatov herje litt igjen. Hans andre mål i går var direkte lekkert. Mer bekymringsfullt er alle skadene bakover på banen. Nå er Evans tvilsom til de neste par kampene, Ferdinand er vel til og fra som vanlig og da Silva-brødrene er vel heller ikke klare til å spille fast i et tett kampprogram etter skadeproblemene de har hatt i høst.

Heldigvis ser det ut som viktige folk sentralt på banen finner formen nå når de virkelig trengs (for eksempel Michael Carrick). Ham tilbake i form hever Uniteds midtbane betraktelig.

 

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340