Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Jasko

Juniorspiller

Ble medlem: 13 jun 09
Innlegg: 87

Lagt til: 22 des 11, 01:27

Opprinnelig postet av olav3232

Opprinnelig postet av rasle

Men selv om jeg har sitteplass nå så har jeg veldig lyst til å stå igjen hvis den gode stemningen kommer tilbake.



 Den innstillingen der mener jeg er mye av skylden til at Plankehaugen og supporterfronten i Fredrikstad ikke er like god som før.
Alle grupper har oppturer og nedturer.
Folk forsvant i en nedtur, og de som forsvant er ikke villige til å stå på Plankehaugen feltet for å få god stemning igjen, fordi de mener det er for dårlig stemning der nå og for kjedelig.

Folk skal få si det de vil om Supras, men de prøver ihvertfall så godt de kan. 

Sikkert mange som er slik jeg er. Villige til å stå på PH feltet, men vil ikke møte opp pga at man ikke kjenner noen der. Da blir det liksom kleint å komme alene, ikke kjenne noen og prøve å "mingle"...

Vurderte par ganger Supras bussen, men var alltid noe som kom i veien. Personlig mener jeg at Supras og PH bør sette i gang en rekruteringskampanje. Kanskje før neste sesong? Kanskje lage en fest? Et event? En konkurranse? Anything som får interesserte folk til å være villige å møte opp! :)

Man kan ikke som en supportergruppe av den omfang Supras (og PH forsåvidt) er, forvente at folk joiner av egen vilje. Er medlem av en annen utenlandsk supportergruppe (snakk om flere tusen medlemmer), og de har en egen avdeling avsatt for å drive med aktiv rekrutering. Alle medlemmer er oppfordret til å drive med rekrutering osv. Aktiv rekrutering er noe som MÅ til for å holde gode medlemstall over flere sesonger.

På Supras sin FB side står det nå:

Vi har kjapt blitt en veldig sammensveiset gruppering, men tar gjerne inn nye medlemmer som har det samme synet på tribunekultur som oss og med et bankende hjerte for Fredrikstad. Kontakt et av Supras sine medlemmer for spørsmål.

Her forventer man altså at folk selv skal kontakte dem, men samtidig klager man over at lyden på PH feltet ikke er bra nok.... Hvis supras bygger seg opp til hundre medlemmer (noe jeg er rimelig sikker på er fult mulig i en by som Fredrikstad!) så har man med en gang en mye bedre og større lyd på stadion og feltet.

Ikke missforstå meg, jeg mener ikke at man skal ta inn onkler og tanter, men være åpen for alle, og rekrutere aktivt. Medlemmer kommer ikke av seg selv. Supportergruppen jeg er medlem av har en såkalt "visum ordning". Du melder deg i ordningen(hvis du er usikker hva de står for), og et år fremover har du noen medlemsfordeler (noen som medlemspris på klær, medlemspris for kamparrangemanger/turer osv). Så får man selv se hva gruppen står for. Slike rekruteringskampanjer (den som er nevnt ovenfor, fester hvor man inviterer lystne, konkurranser osv) kan bare bringe positive ting med seg.

Nå er ikke dette snakk om bare Supras, men det er rettet mot PH også. Jeg skal ikke late som at jeg er en bedreviter, men det er rett og slett konkrete forslag. Så får dere gjøre hva dere vil med det ;)

---------------------------

-----------------
- E.D. #10 -
-----------------
- BHF since -
-----2000-----
-----------------


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f