Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 16 des 11, 15:24

Opprinnelig postet av Plankekæll
Joda, en større klubb enn FFK kanskje. Joda, han får sikkert bedre betalt også. Men jeg klarer ikke å se at gutten vil utvikle seg noe videre i den svenske toppserien kontra Tippeligaen i Norge.

Sikkert ikke, men å snu 180 grader og si at han signerer for FFK likevel etter å ha bombastisk sagt i snart et år at det overhodet ikke var aktuelt ville vel nesten gått på stoltheten løs for Borges. Og når FFK kanskje ikke var aktuelt, så er jeg sjeleglad for at han drar til Sverige og ikke blir å finne på et annet norsk tippeligalag.

AIK solgte for noen måneder siden Bangura til Celtic, så ikke noe dårlig utstillingsvindu det vil jeg tro. Dessuten vil han nok gjøre en bedre figur på et storlag der borte enn på FFK som har en lang vei å gå før de er et topplag. Dessuten må man vel innrømme at Stockholm er litt mer fancy enn Fredrikstad også.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f