Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4688

Lagt til: 14 des 11, 12:51

Opprinnelig postet av foyn

Da får dere ta en kikk i speilet og si "ja, jeg vil heller at FFK spiller adecco med smurfene enn å drive med slikt" . Hansken er kastet Cry

Absolutt. Dersom dagens styre ved å drive ryddig og etter reglene ikke klarer å holde laget i TL, så godtar jeg det - dersom de faktisk har gjort sitt beste.

Men i det du ellers skriver, ligger det implisitt at det er vi (supportere/fans/sympatisører av FFK) har godtatt juks og bedrag så lenge det har ført til sportslig suksess. Det er urimelig. Er det noen som har vært i god tro, så er det vel mannen i gata. Vi har ikke kjent til at Raio har fått penger av et estisk agentfirma, penger som firmaet har fått av FFK. Akkurat som Stabæk-fans neppe kjenner alle detaljer rundt den berømmelige opsjonen til fire millioner.

De som har ansvaret for lyssky avtaler er de som har inngått dem. Dersom avtalene er inngått for å prøve å møte høye (kanskje urealistiske) forventninger, med et begrenset budsjett, er det like fullt de som inngår avtalene som har ansvaret. Ikke de som stiller forventningene.

For å komme tilbake til sluttpoenget ditt igjen: Jeg tror det store flertall i Fredrikstad heller ser at laget forblir middels, men drives ærlig, framfor at man snyter seg inn i medaljekampen. Jeg tror faktisk så godt om supportere av andre klubber også, at jeg tror det samme er tilfelle i alle klubber i Norges land. Med andre ord, din oppfordring er jevngodt med at presten "prekær for koret", som de kaller det i England.

---------------------------

"Football eh? Bloody hell!"

- Sir Alex Ferguson


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340