Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 29 nov 11, 09:14
Endret: 29 nov 11, 09:37
Endret av: Welhaven

Opprinnelig postet av matsinho

Det er vel i grunnen individuelt, men man sier vel at en fotballspiller er på sitt toppnivå i en alder av 27. Keepere trenger derimot vanligvis mer rutine, og da kan man legge på noen år før de er på sitt beste.  

At Origi kanskje er litt dårlig teknisk betyr bare at han kan bli ENDA bedre. Mitt intrykk er at han er reflekssterk, god i lufta og ekstremt rask, og virker derfor som en spennende keepertype. Redningen han gjorde i går i 1 mot 1 situasjonen er verdensklasse, og kommer som et resultat av hans hurtighet.

Ah oki, men da ligger jo Origi godt ann da. Og hurtigheten hans er ganske spennende, slik som i 1 mot 1 situasjonen du nevnte der. Den ballen skulle f''' ikke gå inn, det så du på hele karen. Langt ifra dumt :-) Føler jeg faktisk heller vil ha Origi og Staw, kontra Masalin.

Angående Landgren, jeg føler faktisk vi får til en avtale der. På grunnlag av ingenting realistisk, men tror det ordner seg.

 

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f