Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 22 nov 11, 23:21

Dette er mine tre beste minner fra sesongen 2011:

3. Kampen da Borges spilte til 10 på børsen (i hvert fall på min børs). Jeg snakker selvfølgelig om 4-2 seieren over Brann. Strålende sommervær, full stadion, og to angrepsvillige lag som vartet opp med meget underholdende fotball. Borges´ var banens og FFKs gigant!

2. Kampen da eliteseriekontrakten ble så godt som sikret: 1-2 borte mot VIF. Jeg var overnervøs der jeg satt på kveldsvakt på jobben. Det rant inn meldinger fra andre sjokkskada patrioter som ikke kunne fatte at jeg ikke orket å se kampen. Da det gjensto kun overtiden dristet jeg meg til å se på, og så til min store skrekk at Bojan Zajic skulle ta frispark omtrent på hjørnet av 16-meteren. Jeg byttet kanal, og da jeg trykket tilbake så jeg Keene lede ballen ned mot cornerflagget og dommeren blåste i fløyte. FANTASTISK følelse.

1. Paybacktime! Jeg liker ikke at vi har mistet den flotte dimensjonen Østfoldfotballen hadde med lokaloppgjør mot Særp i eliteserien, men etter å ha både lest og hørt fra kjepphøye pædder siden den grusomme dagen i 2009, var det orgasmisk deilig å endelig slå dem. Det var på deres "stadion" (hvis man kan kalle den for det), det sendte dem i praksis ned, og det var en sårt etterlengtet trepoenger for FFK.

---------------------------

Vi har igjen mistet Tippekampen med Arne Scheie! =(
Fortsatt god bedring Dagfinn.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f