Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 19 nov 11, 10:04
Hva skjedde med celso borges? Inntrykket han har gitt utenfor banen er meget bra. En leder i gruppa,moden tross ung alder. En gjøgler alle liker,en som virker å stortrives i klubben. Hvorfor gjenspeiler ikke dette seg på banen? Celso fremstår som en skygge av seg selv i høst(dog alltid vært noe oppskrytt-tkk traff vel spikern ganske greit på hodet ved sin vurdering av borges,han er treg!). Er det en agent som snakker celso rundt? Er det egne ambisjoner som har fått seg et skudd for baugen? Enkleste måten å komme seg fram i fotball er å prestere godt der du er til enhver tid. Celso har spilt på 80% lenge, og da er han ikke god nok for ffk i TL heller. Med fasiten i hånda skulle jeg gjerne tatt 7millioner for celso,definitivt! Mitt inntrykk er at celso selv som den opplyste personen han er har sett sine egne begrensninger i fotball. Dette ertøft å takle,fasiten har blitt vist med SVAK innsats for ffk. Jeg håper han kommer seg videre,for all del,men stikk nå fingern i jorda!,primera og pl skjer ikke...(tror jg;) )

---------------------------

Fredrikstad tar medalje i TL (2008)
Fredrikstad tar 4plassen! (2009)
Fredrikstad tar sølv og opprykk! (2010)
Fredrikstad tar Gull! (2011)


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f