Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

kjell-H

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 jun 09
Innlegg: 1677

Lagt til: 10 nov 11, 05:18

Jeg synes ærlig talt at vi skal begynne å bruke tveter mer neste sesong.Har trua på at han kan bli vår goalgetter!

FFK må virkelig gå grundig gjennom årets sesong for de har virkelig underprestert i år.Med dagens stall så skulle vi ha ligget nærmere midt på tabellen.Nei man skal ikke bytte trener for det er heller ikke løsningen.Jeg tror at Aune kan lykkes bra i frerikstad. Men jeg mener at ny ass trener bør komme utenfor ffk systemet!

Jeg mener at vi trenger en ny keeper,høyreback,vingspiller og en erstatter for borges! og gjerne beholde Landgren hvis det er mulig? Keane er en kriger men jeg er fortsatt ikke sikker på at vi klarer å beholde han?

Jeg har trua på at neste sesong kan bli bedre.Spillerne blir jo mere rutinerte for hvert år i tippeligaen også,det samma gjelder også trenere!

Stå på videre Aune.Heia FFK!

---------------------------

You'll Never Walk Alone
Jeg har lese og skrive vansker.Derfor vil det være endel skrive feil på ting jeg skriver.Sorry


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f