Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

morteno

Juniorspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 81

Lagt til: 09 nov 11, 18:52

Opprinnelig postet av Kai Roger

Jeg tror nøkkelen ligger i om TFA selv vil fortsette....som jeg har skrevet tidligere,spørs det hva han selv vil.

For min skyld,kan gjerne TFA fortsette neste sesong også-men han er helt avhengig av 2-4 nye spillere,der ihvertfall 2 av de kan gå rett inn i 11'eren og forsterke. Snakker da om spillere på 27-30 år,som har erfaring.

Hvis vi kun skal signere flere ungutter på rundt 20 år,eller i værste fall ikke signere noen i det hele tatt,ser jeg for meg en kamp imot SandnesUlf og Hønefoss om å unngå nedrykk neste år.

Nå tror jeg det at TFA selv synes han har gjort en god jobb. Jeg har vært kritisk til TFA lenge og ser også at laget har underprestert halve sesongen. Men TFA har slitt fælt med å slu trenden.

Skal det hentes spillere må det hentes en goalgetter. gjerne 2, og de koster penger. Tarik trenger en "partner" som utfordrer ham og gir ham en reele konkurranse. 

jeg tror heller ikke vi har råd til slike spillere, og da må vi kanskje ha en person som kan få det beste ut av alle til ennhver tid. 

Synes nå i hvertfall at evaluerinen som klubben skal igjennom når sesongen er ferdig så bør alle ark snues.

---------------------------

Stå på guttæne


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f