Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

GodeGeir

Juniorspiller

Ble medlem: 10 mar 09
Innlegg: 168

Lagt til: 07 nov 11, 23:30

Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

 

FFK som klubb må være klar på at det de sårt trenger innen neste sesong er en eller om mulig to spillere i moden alder og med et godt nivå teknisk og mentalt, som kan bidra til å dra lasset og gi laget stabilitet. Det skal ikke være en kjent "stjerne", eller en spiller med det store utviklingspotensialet. Ikke invester i flere spillere som vil kunne selges med overskudd når de har blitt bedre om fem år. Det har ikke klubben råd til, for så rykker man bare ned innen den tid kommer. Sats på spillere som er på høyden nå, og som er gode nok til å gjøre en fornuftig jobb. Som eksempler, to tidligere FFK spillere som kunne være av interesse, Simen Brenne og Ardian Gashi - eller andre spillere på deres alder og nivå. Og som ikke primært har et stort videresalgspotensiale, men derimot et godt prestasjonspotensiale de nærmeste to-tre sesonger. Få sponsorene til å forstå at det er dette som gjelder nå, ikke de store navn og de hete investeringsobjekter.

Og så beholder man selvfølgelig Aune.

Helt enig! en ting som må nevnes er jo at  Aune ha sine spilleres tilit som ingen andre trenere i de siste 30 årene (en tidsperiode som jeg har hatt litt insideinformasjon) den nærmeste er vel min gamle gymlærer K.E.Rikheim,som var trener i 80-81- ikke engang mosgaard hadde en så unison spillegruppe bak seg. Den eneste som ikke er helt fornøyd har vel keeperhansker..Det er vel ingen hemlighet?

 


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f