Husk meg
Brukernavn
Passord
  • Du må logge inn for å kunne svare på dette innlegget! Dette gjøres øverst i høyre hjørnet.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 29 okt 11, 11:11


Er det lov å si vi har vært uheldige også? Hvis man hører Brevik på Radio Fredrikstad sier han "Vi har ikke marginer". oversatt til vi har ikke marginene med oss. Jeg skal ikke være skråsikker i forhold til situasjoner for og mot i løpet av en sesong,¨men vil trekke fram de gangene dommertabber har kostet oss poeng.

Mot Lillestrøm hjemme fikk vi mål mot som var angrep på keeper, det kostet 2 poeng. Mot Odd hjemme skjedde det samme noe som kostet ett poeng. Mot Tromsø fikk vi mål mot hvor ballen var langt utenfor i forkant av situasjonen, dette kostet ett poeng også siden Tromsø ikke ville fått målet på overtid hvis stillngen hadde vært 0-0. Jeg skal ikke påstå at karantenen Askar fikk i sommer etter feil idømt rødt kort har kostet poeng, eller det feil idømte første gule kortet Keen fikk mot Sogndal selv om det er fristende. Deremd er det helt nøkternt å si at dommertabber har kostet oss 4 poeng, og med disse poengene ville vi vært reddet fra nedrykk, samt at laget ikke hadde behøvd å spille med slike nerver som vi ser i dag.

Har vi noen eksemler på at dommertabber har gitt oss poeng i årets serie? Jeg kommer ikke på noen.


Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f